Primăria Constanța, condusă de Vergil Chițac, PNL, dorește să achiziționeze mobilier urban, conform unui anunț postat în sistemul electronic de achiziții publice. Valoarea estimată este de 6.867.029 de lei cu TVA, adică circa 1,4 milioane euro.
Potrivit anunțului, achiziția privește patru loturi compuse din:
- Achiziție mobilier urban – ansamblu de mobilier urban pentru activități fizice/fitness – 1.074.363,00 de lei, fără TVA, adică 1.278.491,97 de lei cu TVA (260.187,53 de euro).
- Achiziție mobilier urban – coșuri de gunoi stradale cu scrumieră – 2.288.000,00 de lei, fără TVA, adică 2.722.720.00 lei cu TVA (554.104,22 de euro).
- Achiziție mobilier urban – bănci de odihnă cu spătar tip 1 pentru parcuri, zone de agrement sau alte spații publice – 1.215.000,00 de lei, fără TVA , adică 144585000,00 de lei, cu TVA (247.266,20 de euro).
- Achiziție mobilier urban – bănci de odihnă cu spătar tip 2 pentru aliniamentul arterelor de circulație principale/secundare și cartiere – 1.193.250,00 de lei, fără TVA, adică 1.419.967.50 de lei, cu TVA (288.979,40 de euro).
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt:
- Vergii Chitac, primar al municipiului Constanța;
- Rusu Ionuț, viceprimar al municipiului Constanța;
- Cocargeanu Florin – Daniel, viceprimar al municipiului Constanța;
- Ovanesian Felicia, administrator public;
- Călin Viorela Mirabela, secretar municipiu-Consiliul local Constanța;
- Georgeta Gheorghe, director executiv adjunct Direcția financiară;
- Oana Dobre, șef serviciu Financiar buget;
- Lenuța Petcu, șef serviciu contabilitate;
- Alin Cezar Vintilă, director executiv Direcția Logistică;
- Andreea Drăgan, director executiv adjunct Direcția logistica;
- Nilghiun Manea, șef serviciu achiziții publice;
- Daniel Vlăescu, director executiv Direcția generala gestionare servicii publice, Direcția gestionare, îndrumare si sprijin comunitar;
- Raluca Florența Georgescu, director executiv Direcția generala gestionare servicii publice, Direcția administrare servicii publice;
- Cristina Itoafă, șef serviciu amenajări urbane;
- Ilie Daniela, inspector Direcția financiară;
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 17.10.2022, ora 15:00 în SEAP.